Om mig

Mitt foto
Komiker & Skådespelare till vardags. Nyligen signad pokerspelare hos Europas största pokeragentur Poker Icons. Ska blogga lite om vad som händer i min vardag. Senaste projekt: http://www.brollopskomikern.se & http://www.brollopsunderhallning.se

torsdag 2 april 2009

Kul kväll på systerobror igår helt klart :)


En skön samling människor hade joinat oss på klubben. Både Håkan Jäder och Anna-lena Brundin seglade iväg på sina skämt och vi fick även ett spontant besök av Johan Ranner som berättade lite om sin uppväxt på scen.

Två av våra stammisar Helena O och Caroline S hade till o me med sig en present till mig som gjorde mig så glad :) Det är inte ofta man får en spontangåva så där som komiker. Det var en skjorta från Peak Performance som jag likt en glad 10 åring satte på mig direkt haha. " mamma mamma - titta va jag fick av två tjejer i publiken-känsla"! haha - "Ja va kul Marcus - men då måste du ju ha på den när du uppträder." Ja såklart! :) Ser redan fram emot nästa vecka den 8 april då vi får celebert besök av Robin Paulsson från "ROBINS" talkshow på SVT + Lasse Karlsson som ni kanske sett skämta mellan nummer på Rapsody in Rock förra sommaren. Agneta Wallin och Anna Granath står för den kvinnliga fägringen på scen. Kommer bli en grymt rolig kväll då samtliga komiker är riktigt vassa :)

Bild på skjortan igår: attach bild: haha

2 kommentarer:

  1. Shit vad snygg du är Mackan! GRYM fotograf måste det ha varit också... :)

    SvaraRadera
  2. Glad att du blev glad! : )

    Men du! Det ska inte bli någon vana... alltså med presenter, glad får du gärna fortsätta vara. Det tänkte jag ivf.

    Kramen
    C

    SvaraRadera