Om mig

Mitt foto
Komiker & Skådespelare till vardags. Nyligen signad pokerspelare hos Europas största pokeragentur Poker Icons. Ska blogga lite om vad som händer i min vardag. Senaste projekt: http://www.brollopskomikern.se & http://www.brollopsunderhallning.se

torsdag 28 augusti 2008

SYSTEROBROR COMEDY HADE NYPREMIÄR!


Hey!

Kom precis hem från mitt underbara ställe Systerobror Comedy som idag hade nyöppning med nästan 380 pers i publiken. Det är fan riktigt härligt o stå just på denna scenen. Folket är tillmötesgående och personalen är fakkin beautiful to work with. Jag hade ett jävla go i början och drog igång kvällen, kanske lite väl personligt på sina ställen men folket skrattade gott och kollegornas beröm efteråt kändes fan befogat. JA! jag hade skitkul. Sue me for fakk sake men dagar som denna är det verkligen kul att jobba med stand up comedy.


Johan Ståhl va upp först efter mig och funkade helt ok. Shan gick upp och hade publiken med sig hela vägen. Effektiv paus och sen gick jag upp o skaffade fokus igen och prövade nåt dammigt skämt om fotografering so gick rakt i backen men som blev kul just därför. Sen upp med Jonas Helgesson som är CP-skadad och den andra i raden av komiker med CPskada efter Odelberg.

Han är skitvass men sa efteråt att han hade lite svårt med talet då han har ett fåtal sånna dagar där det påverkar hans tal. MEN skitrolig iaf.

Sen kom en trollkarl vid namn martin hansson upp o testade stand up för 3e gången och han har flödet om han får göra sin grej utan tidspress. Men han va helt ok. Sist upp - mr whalbeck. Jag tyckte han hade charm och vann nästan alla skämt.. Men han var inte helnöjd själv. Dock kom inte mindre än 3 st i publiken fram och ville låta mig hälsa Peter att det var det bästa dom sett av honom på tre år ! =)) så man ser inte alltid själv det andra ser.

Nästa vecka: Martin Björk från "Fråga Olle" och Lasse Karlsson, detta humorgeni!

Kram och gånatt!

M

1 kommentar:

  1. Vi var på syster och bror för första gången igår kväll, först blev lite lite sådär, hmmm.. ett studenthak.. Men sen kom maten.. mums och sen fick vi se Er uppträda.. Fasiken, sååå bra! Vi kommer garanterat tillbax. Tack för en superkväll! Notan blev dyr den med.. ;O)

    SvaraRadera