Om mig

Mitt foto
Komiker & Skådespelare till vardags. Nyligen signad pokerspelare hos Europas största pokeragentur Poker Icons. Ska blogga lite om vad som händer i min vardag. Senaste projekt: http://www.brollopskomikern.se & http://www.brollopsunderhallning.se

söndag 3 augusti 2008

Turneringsresultat fortsätter i skön riktning


Igår kom jag 2a på två st multitable-turneringar.. Jag är flitig som fan och studerar teorier varje dag inför stundande sydafrikaturneringen den 3:e september. Sjukt nog ägde jag ena turren igår från att vi var 30 kvar. När vi är heads up har jag 275 000 marker och motspelaren har 34000.. och jag lyckas få AA KK QQ JJ AK KK men ändå trycker han all in och drar ut mig varje hand haha - har aldrig sett nåt liknande =) Dom som railade finalen skrek och alla va helt stumma av förundran hur mycket tur man kan ha hahaha... Men andra plats är inte fy skam av 426 spelare. Ikväll om några minuter börjar söndagsspecialen där det ligger 6250 doll och väntar till nr 1.. GL kazaou!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar