Om mig

Mitt foto
Komiker & Skådespelare till vardags. Nyligen signad pokerspelare hos Europas största pokeragentur Poker Icons. Ska blogga lite om vad som händer i min vardag. Senaste projekt: http://www.brollopskomikern.se & http://www.brollopsunderhallning.se

tisdag 2 december 2008

Christmaspoker & TV-shooting


Fy fy fy - jag är dålig på uppdatering men det mesta som händer mig syns på facebook. Vilken fantastisk Community det har blivit om man väl rensar den från alla riktigt makalöst onödiga ninjaapplications haha. Där kan man adda mig om man vill ha lite bättre koll. Ber verkligen om ursäkt till dom 4? som läser här haha.. Vore intressant om man kunde kolla det nån stans. Jag är ju en nykommling i bloggvärlden. Tips nån? Eller så bara skriv en kommentar som "Metallskruv" eller nåt så har jag en koll på hur mycket ansvar min blogg fört me sig.

Anyhow.. Två roliga saker på gång.

En ny säsong av tv-serien Hjälp håller på att spelas in och självaste Chevy Chase är med i några avsnitt.

Hur coolt är inte det? att han har tagit sig tid till att komma över hit? Skitcool tycker jag. Själv ska jag vara med i några scener genom säsongen och spela AT-läkare på en plastikmottagning. Ska bli kul som fan. Första inspelningsdagen är nu på onsdag =)

Pokern är jämn och fin. Fick spons till finalen i Tallin nu den 5-7 dec så jag åker dit o ska försöka ta hem 1;a platsen denna gång. Sist i september kom jag fan bara 5a av 96 spelare. Det är sjukt myckte timing o slump när man väl sitter på ett 6-manna finalbord efter 2 dagar. Jeje - håll tummarna och så hörs vi.

MVH MACKAN

http://www.marcuspalm.blogspot.com/


1 kommentar: