Om mig

Mitt foto
Komiker & Skådespelare till vardags. Nyligen signad pokerspelare hos Europas största pokeragentur Poker Icons. Ska blogga lite om vad som händer i min vardag. Senaste projekt: http://www.brollopskomikern.se & http://www.brollopsunderhallning.se

tisdag 7 oktober 2008

Hösten är här och fan va tiden går

Har inte haft så mycket spännande för mig. Jag har fyllt 36. Jag har utvecklats nåt enormt som människa sen i fredags. Imorn börjar jag träna igen efter en hel del om och men.. =)

Pokern da? Hmm ja Det är ju alltid så jävla stökigt och förlora en All in-hand i cashgame när man sitter med 1200 doll mot en snubbe som har lika mycket. Speciellt om man har AA mot KK och KK vinner på nåt kukigt sätt med stege eller triss.. brrr. Fast det är värre när man heter Antonius och losar 200.000 doll på en hand på samma sätt. Lite befriande och se samtidigt som det också talar för att det alltid kommer vara spännande men göra ont att spela poker from time to time..

I denna lilla sekvens förlorar Patrik Antonius ca 1.2 miljoner SEK. Vi snackar ca 27 sekunder pokerspel... Jösses va surt va? Klistra in nedan adress i din browser om du vill lida med honom 5 sek..

http://www.felttube.com/viewVideo.php?video_id=268&title=Patrik_Antonius_vs_BeepBeepImaJeep_HU_400k_pot&vpkey=dde5506d5f

2 kommentarer:

  1. Marcus! Du "börjar" alltid att träna... :) Kontinuitet är rätt bra har jag hört... ;)

    SvaraRadera
  2. Marcus! Du "börjar" alltid att träna... :) Kontinuitet är rätt bra har jag hört... ;)

    SvaraRadera