Om mig

Mitt foto
Komiker & Skådespelare till vardags. Nyligen signad pokerspelare hos Europas största pokeragentur Poker Icons. Ska blogga lite om vad som händer i min vardag. Senaste projekt: http://www.brollopskomikern.se & http://www.brollopsunderhallning.se

torsdag 16 oktober 2008

Systerobror Comedy 15 okt. Woow im proud!

Hey fellas,

Idag hade jag Hasse bronten, Johan Sköld, Svenne Brundin, Gustaf Skördeman och nya Emma Wassleus på klubben. Öppningen som jag tog var en av dom roligaste denna höst för min del och allt funka. Mycket tack vare en dam som satt nära scenen med Tandläkargänget som hade lite röda kinder.. Hennes ökennamn blev senare ROUGEMARIE! hihi (påhittat av Gustaf the main man Skördeman). Men allt funkade förträffligt och alla komiker va på sin topp. Jag åkte iväg på ett annat möte under mitten av showen men kom tillbaka lagom till att se Hasse Fakkin Brontén stå och äga hela publiken på ca 350 pers. Det är så jävla ljuvligt o se... Stand up. En mick. En människa. Sen 350 pers som garvar precis samtidigt. This is art my friends. Tack alla komiker som va där och Tack till Trolldanne som hjälpte mig att öppna andra akten med ett nytt magi-nummer.

Vi ses nästa onsdag men hörs dessförinnan.

Mackan

7 kommentarer:

  1. Inte rougeabella. Rouge-Marie! Jätteroligt.

    SvaraRadera
  2. Ja, du var grym i öppningen! Tack för en kanonkväll.

    SvaraRadera
  3. Ville bara säga att det måste vara något fel på din mejl. Prövat flera gånger men får det bara kastat tillbaka. Har inte stavat fel, dubbelkollatx10000. Vet inte vad det kan bero på.

    SvaraRadera
  4. Märkligt mr or miss anonym men info@marcuspalm.com är min adress. Pröva på mackepalm@hotmail.com eller skriv en rad här vettja.

    PS. Gustaf din kungliga komiker! ROUGEMARIE var fantastiskt roligt! jag kom inte på namnet när jag skrev bloggen. Nu är det ändrat iaf. MVH MACKAN

    SvaraRadera
  5. tjena tjena jämna 400. he he mycket bra skämt blogg

    SvaraRadera
  6. Haha - tack Gunnar. Du e också rolig =)

    Marcus

    SvaraRadera