Om mig

Mitt foto
Komiker & Skådespelare till vardags. Nyligen signad pokerspelare hos Europas största pokeragentur Poker Icons. Ska blogga lite om vad som händer i min vardag. Senaste projekt: http://www.brollopskomikern.se & http://www.brollopsunderhallning.se

onsdag 15 oktober 2008

Ont, Det gör ont, det gör ont.. men bara en stund på natten, men inget på dan..

FAN FAN FAN !! vad hjärtskärande det är att ständigt bli raped av donkplayers!FAN! Det är ju en del av hor-pokern men inte för i helvete 7 dagar i rad av suckouts och badbeats som resulterar i att bankrullen värker och turneringarna bara bubblar?

HEJ! Idag är jag på riktigt piss-humör. Det händer en massa olika skitgrejer för övrigt och det verkar påverka alla mina situationer. Skit samma - efter regn kommer solsken tänker jag och jag vet att att det blir så också. Men att va i regnet suger fet,.. ja typ hästballe ffs!

Gjorde bra turnering i Tallin och kom 5;a i pokerfinnkampen. Kom hem därifrån och hade 20 jävligt bra dagar online. Tog hem några 1;a och 2:a platser i större mtt-turrar..
Sen bara vänder hon på kappan. Fru fortuna hittade en ny älskare? KOM TILLBAKA - jag förlåter dig! dom dära sepe-cashhänderna som du gav river till den andra idioten gör ingenting... *snyft* det va bara jävligt jobbigt just då... Jag förlåter dig - kom tillbaka- jag kan inte leva utan dig!!! Så känns det nu.. Jag ligger med öppen strupe och väntar på att nån jävla varg ska begå övergrepp o reraisea mitt perfekta set med ett långväga backdoordrag.. som sen rinner rätt in i deras system. Så obarmhärtigt jävla ont det gör när man tar synen med lystna ögon haha... Man vet att man har lurat hatten av honom o han är kommittad att syna så det stinker om det me sina två överkort suited, i hopp om att åtminstone träffa Esset eller Kungen.. YEEESS! men NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ! INTE TVÅ JÄVLA SPADER I RAD IGEN! HAN SKULLE JU BARA FÖRSÖKA RAISA MIG UR POTTEN FÖR HELVETE ! Fru fortuna ler och lyfter lite på kjolen och jag springer efter in i nästa hand... som en hungrig kåt hund..

Morr vi hörs igen. Jag drar till min ståuppklubb nu snart o ska fan få folket o skratta lite istället. Det kommer fan inte bli lätt att va glad men det kanske jag kan vända till nån syrlig humor istället. Systerobror Comedy heter haket och jag har svergies grädda av komiker där varje onsdag fram till jul. Kom dit o flabba om ni har tid o lust. Adress finns på www.systerobror.se

Marcus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar