Om mig

Mitt foto
Komiker & Skådespelare till vardags. Nyligen signad pokerspelare hos Europas största pokeragentur Poker Icons. Ska blogga lite om vad som händer i min vardag. Senaste projekt: http://www.brollopskomikern.se & http://www.brollopsunderhallning.se

söndag 14 september 2008

Palm is on final table tomorrow in Tallin ;) 6 left of 90 players...

Sååå jaaaa säger man :) Idag började pokerfinnkampens main event med 90 spelare och för en timme sen så var vi 6 st kvar. Då bröt man för lite vila. Imorn är det final table och jag är en av dom sex som är kvar. Sweeet.... Det har varit ett sjukt klonkande på vissa och jag var chipleader när vi var 19 kvar men sen blev jag helt kortkall och Gusten Sjöberg började hitta tok-klonk två ggr mot stora stackar och blev superchipleader på några händer..

Kl 11 imorn kör vi igång igen och då är det jag och tre andra som har runt 50 000 marker kvar.. Gusten leder med 440 000 och en annan Svensk har runt 220 000.. Så det lär bli action ganska omgående. Nu blir det sova och hoppas på klonk imorn.

Cheers!

M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar