Om mig

Mitt foto
Komiker & Skådespelare till vardags. Nyligen signad pokerspelare hos Europas största pokeragentur Poker Icons. Ska blogga lite om vad som händer i min vardag. Senaste projekt: http://www.brollopskomikern.se & http://www.brollopsunderhallning.se

torsdag 18 september 2008

Systerobror Comedy Glänser :)

Fan va trevligt det är att komma till SoB Comedy på onsdagar. Idag kom det 11 extra vänner och kollegor bara för att kika på skön stand up och ta ett glas. Det känns jävligt kul med den fina sammanhållning som råder komiker emellan. Hela logen va fylld med glada ansikten som bara bjöd på trevlig energi. Showen blev också jätteskön. Min konfa lockade helt ok skratt och jag lyckades koppla ihop en hel del trådar i min impro och krattade gott för dom inbjudna gästerna. Martin Svensson började med en tjuga och bjöd på observationer från sitt liv som komiker och farsa till knoddar. Sen kom Özz upp och fulltständigt tog minut för minut och bara körde in the moment vilket jag gillar som fan. Killen brinner på scen och allt han pratar om är med högsta angelägenhet. Sweet! Sen paus - och jag öppnade med lite återkopplingar och hade två sköna turturduvor längst framför scenen som verkade glömt att dom va på stand up show. Nån kontaktbarhet fanns knappt kvar men det gick o skoja med dom iaf.

Sen kommer Bonderud upp o gör en helt skön 10:a och vi avslutade med Maestro Tobias Persson som tidigare i år fick pris för bästa svenska manliga komiker. Han är för jävla bra denna impro människa. 35 min senare klappar publiken i takt när han går av och alla verkar vara jävligt nöjda. Så ska det se ut mina damer o herrar. En mycket lyckad kväll igen på mitt mekka=)

Imorn är jag helt ledig och på fredag blir jag 36 år tror jag. Inget jättepartaj, bara middag med dom närmaste räcker gott.

/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar