Om mig

Mitt foto
Komiker & Skådespelare till vardags. Nyligen signad pokerspelare hos Europas största pokeragentur Poker Icons. Ska blogga lite om vad som händer i min vardag. Senaste projekt: http://www.brollopskomikern.se & http://www.brollopsunderhallning.se

tisdag 1 juli 2008

* Vuxen video - Sundsvall by night

Ja hopp :)

Då var man igång igen. Är i sundsvall 2 dagar för att skoja lite. Igår var det gatufestivalens start och rätt kallt väder. Det var knappt hundra människor ute på torget och nåt drag var det inte tal om. Jag om min kompis Koppelman tog en sightseeing på stan istället och fick se att dom iaf hade möjligheter till alternativ underhållning. Dock var öppetiderna i sig ganska mycket humor men dom som gjort loggan ska fan ha en eloge. Tanken bakom loggan måste nog va typ: "Det är kul med porr". :) Öppet 15 - 22. Sen finns det inte längre nåt kundunderlag? haha.. Vi skrattade gott och var tvungna att ta en bild.












Sen såg vi en affisch på en kille vi känner igen från tv-serien "skilda världar". Bengt Dahlquist håller i sångtävlingar på O´learys onsdagar. Typiskt att man åker hem imorn bitti. Hade varit kul o se.

3 kommentarer:

  1. Då var vi i stenstaden samtidigt..? Vad förvånade vi hade blivit om vi hade mötts i nått bås där på vuxenvideo:)

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja eller om jag stått och väntat utan för nåt bås och så kommer du ut hahaha =) "Ja jaaa heej tjena ? ja hade bara vägarna förbi så att eh... - men jaja vi ses dåra ! " Haha

    SvaraRadera
  3. Visst var jag fyndig när jag gjorde Loggan???
    Ägde butiken 1992-1999.
    Många har haft roligt åt den..
    Barnen sa offta att det var en fågel med stjärt men inga ben,, osv..

    SvaraRadera