Om mig

Mitt foto
Komiker & Skådespelare till vardags. Nyligen signad pokerspelare hos Europas största pokeragentur Poker Icons. Ska blogga lite om vad som händer i min vardag. Senaste projekt: http://www.brollopskomikern.se & http://www.brollopsunderhallning.se

måndag 14 juli 2008

Det var bättre förr ? hehe..

Denna bild fick jag av min brorsa på mail idag haha... Det handlar om en bilolycka 1928 och en "förmildrande dom" ??

Här är texten om du har svårt att se det suddiga orginalet.

"FÖRMILDRANDE DOM:
1928 inträffade en matriellt svår bilolycka på riksvägen mellan Örkelljunga och Åsljunga. Det var en Örkelljungabo som körde på en köpman från Skånes Fagerhult. Vid den efterföljande rättegången i Klippan sades det att Örkelljungabon som var orsak till olyckan fick en förmildrande dom därför han hade druckit brännvin och hade därför svårt med att styra."


LOL!

2 kommentarer:

  1. haha ju fullare desto mildare straff...ikväll lirar vi 10 k guarantee eller hur ?

    SvaraRadera
  2. Tja, Cp-jonas här... Tänkte bara säga grattis till pokerflödet. Skippa inte stand upen, du är en av mina favvos... Ses på s o b

    SvaraRadera