Om mig

Mitt foto
Komiker & Skådespelare till vardags. Nyligen signad pokerspelare hos Europas största pokeragentur Poker Icons. Ska blogga lite om vad som händer i min vardag. Senaste projekt: http://www.brollopskomikern.se & http://www.brollopsunderhallning.se

lördag 12 juli 2008

Idag tog jag hem 1:a plats 3.255 doll !


Är inne i ett sånt skönt flyt nu... Det är så jävla härligt när man bara liksom äger. Man läser spelarna som aldrig förr. Man låter sig inte cont-betas bort för att nån jävel bestämt sig för att trycka ut en ur potten.. Jag känner i själen va fan dom har för kort och vad dom tänker för tankar och jag bara total´äger =)

I måndags natt... kom 2:a av 70 spelare och 1610 doll in. - I onsdags natt - samma turnering - kom 2:a igen och 1340 doll in. Idag - lugn fin start på den större 10.000 doll guarantee turneringen på PKR mot 434 spelare och FAKKING KAZAOU DOES IT AGAIN =) 3.255 doll ! KACHING!

Vi började spela kl 21.00 och slutade alldeles nyss så nästan fem timmar med en buy in på 30 doll (LOL) så tog jag hem skiten. 2:an fick idag nöja sig med 1953 doll hehe... Sista handen va lite orättvis mot honom då jag höjer upp med A 6 klöver och han drar all in med AJ off suit.

Floppen ger 2 klöver och en 6 och jag bara känner att det fan är min tur o segra som nr 1 idag.. och bang ! Bambi-bomerang så kommer ett klöver till på turn och jag är hemma haha ! SWEEET!

Jag ligger fan bra till nu inför sydafrikas turre i slutet på augusti. Fortsätter det så här och jag bara blir bättre och bättre så har jag ju seger där nere och kommer hem med 2.5 miljoner kr haha. Nu jävlar känns det som att jag är ostoppbar! ... och det verkar hålla i sig hehe. Gött! Efter att ha spelat regelbundet i tre år så är det fan skönt att se hur man blir bättre och utvecklar sitt tänk och analyserande. Jag känner mig jävligt nöjd just nu. :)

Puss och glädje!

M

3 kommentarer:

  1. ja fy fan det är ba att lyfta på hatten och gratulera till dina tournys vinster...men hur går ditt csahgame lir egentligen, satt å raila dig en kväll å såg att du blev helt krossad mot nån som hade 77 plus några andra händer...hur tänkte du i den handen ? skulle va kul att få höra din analysering...kanske du överspela din JJ lite för mycket eller ?

    SvaraRadera
  2. Tja=)
    hittar inte din email så maila mig så snackar vi =)

    mvh mackan

    SvaraRadera
  3. Janne Houkko frågar du tänkte??
    Jag undrar hur Janne Huokko tänkte när han lekte med dildon :)

    SvaraRadera