Om mig

Mitt foto
Komiker & Skådespelare till vardags. Nyligen signad pokerspelare hos Europas största pokeragentur Poker Icons. Ska blogga lite om vad som händer i min vardag. Senaste projekt: http://www.brollopskomikern.se & http://www.brollopsunderhallning.se

söndag 6 juli 2008

* Det sociala spelet


..hade premiär idag. Det var riktigt skönt och se David leda programmet med Briljans. Det kändes lite krystat ibland då vissa upplägg blev jävligt svåra att improvisera bara sådär inför publik. Men jag tror på konceptet. Det är ju ett helt nytt programkoncept som behöver lite tid för att landa i sin rätta form tror jag. Parlamentet hittade sin publik och form efter ca 4 säsonger sägs det..

Felix är ju en fantastisk improvisatör och deltagarna verkligen bjuder på sig själva. Det blir ju väldigt mycket livekänsla när det mest handlar om "upp till diskussion" vilket jag kan tycka är lite frisk fläkt över alla andra manusbundna humorprogram. Jacob Seth Fransson regisserade större delen av alla sketcher och har även varit med och skrivit manus. Samma man skrev också "världens längsta dvärg" som är en av dom få sketcher jag medverkat i som jag fakkin love! Har du inte sett den finns sketchen på You tube HÄR.

2 kommentarer:

  1. Överraskande kul program faktiskt, bra jobbat:)

    SvaraRadera
  2. Kul att du tycker det - jag va väl halvnöjd med gårdagens insatser men det kommer bli mycket mer tight framöver tror jag. ! M

    SvaraRadera