Om mig

Mitt foto
Komiker & Skådespelare till vardags. Nyligen signad pokerspelare hos Europas största pokeragentur Poker Icons. Ska blogga lite om vad som händer i min vardag. Senaste projekt: http://www.brollopskomikern.se & http://www.brollopsunderhallning.se

torsdag 17 juli 2008

Storslam för Kazaou igen =)


Sjukt jämn i multi table turneringar nu.. Vann andraplats i natt och kammade hem 1.864 doll.
Samma turre jag kom 1:a i förra fredagen. 30 doll (!) buy in och 10.000 doll i prispotten.
Denna gång var det 527 spelare så lite tuffare än i fredags då det var 434 st. Som om det spelade nån roll för min grymt skickliga KAZAOU hehe..

Efter 5 timmars spel hamnar jag äntligen i Heads up mot Sveva (Svensk spelare). Första handen är AK och jag överbetar all in - hon foldar. Andra handen jag spelar är K9 off.. Blindsen var så höga och hon hade spelat tight hela vägen på finalbordet så jag trycker all in igen med 265.000 och hon har typ 700.000 kvar - Jag tänker hon synar bara med Ess hög - men hon synade med J 10 suit och floppen gav A 10 2 3 2. Så jag va ute där. Dock med jävligt skön känsla av att komma så långt igen på en MTT-turre inom loppet av 10 dagar. Sweet days of poker continues.... South Africa! here i come ;)

Tjingeling =)

MACKAN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar